Di bulan April 2016 on, raksasa
e-commerce sian Cina, Alibaba, masuk tu Indonesia dung manuhor Lazada. Nuaeng e-commerce sian Amerika Serikat, Amazon, laho
ro nama tu Indonesia
na balau on.
Songon na di dok ni Daniel Tumiwa, Ketua Umum Asosiasi E-Commerce Indonesia
(idEA), tu Kontan ditanggal 16 Juni 2016.
“Amazon nga mandok laho mambuka e-commerce di Indonesia . investasi na US$600 juta (hira-hira Rp7,9 triliun) di
taon parjolo na annon. Alai dang pola binoto
dope manang andigan dibukka.”
Dang Hata Manggang
Na adong boa-bao laho ro nama amazon tu Indonesia nga lelang ditaringoti
jala dang hata manggang i. Di bulan Mei
2016, Patrick Walujo, Co-Founder sian NSI Ventures na gabe investor ni GO-JEK, hea
do manaringoti haro ro ni Amazon on. “Nga
sude mamboti na laho ro nama amazon tu Indonesia on.”
Potensi bisnis na mansai beteng di Indonesia
dihaporsea I jolma dohot pebisnis do na gabe sidalian ni Amazon dohot ecommerce
na asing ro tu hita on. Di taon 2020,
bisnis e-commerce Indonesia
ditaksir arga na hira-hira US$130 miliar
(hira-hira Rp1.724 triliun).
JD nga panjongjonghon situs resmina di Indonesia , jala eBay pe nga dohot
Telkom mambaen e-commerce na goar na blanja.
Boha do haro ni Amazon di Indonesia annon,
manuhor e-commerce lokal do songon Alibaba,
dohot perusahaan lokal do songon eBay , manang pajongjonghon bendera na sandiri
songon JD. Ta ida ma tong manang boha
do e-commerce lokal songon MatahariMall, Tokopedia, Bukalapak, Bhinneka,
dohot Blibli mangida haroro ni Amazon on. Molo songon na di dok ni Daniel
mansai porsuk ma annon. “Nga beteng jala sude nga adong di Amazon.”